بیمه برتر: مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند.
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی بیمه برتر: در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماسها پاسخ دادند و این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵ درصد از تماسهای ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعهای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راههای مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ میدهد.
این گزارش میافزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماسها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساختهای پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاریهای مناسب این شرکت، همکاریهای بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵ درصد از تماسهای ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعهای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راههای مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ میدهد.
این گزارش میافزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماسها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساختهای پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاریهای مناسب این شرکت، همکاریهای بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.
0 دیدگاه