رشد ۴۰ درصدی فروش نقدی نمایندگان بیمه سینا

مدیریت بازاریابی بیمه سینا از رشد ۴۰ درصدی فروش نقدی محصولات بیمه‌ای توسط نمایندگان در طول برگزاری جشنواره نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
رشد ۴۰ درصدی فروش نقدی نمایندگان بیمه سینا

مهدی خالدی مهر با اشاره به برگزاری جشنواره فروش نقدی محصولات بیمه‌ای در راستای اهداف کلان ابلاغی، افزایش کارایی و ارتقاء بهره وری بیان داشت: این جشنواره همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس بیمه سینا از روز 28 آبان به مدت دو ماه برگزار گردید که با تلاش و پیگیری شبکه فروش و حمایت های معاونین و مدیران، شاهد عملکرد مطلوب نمایندگان در این جشنواره بودیم.

وی افزود: حضور بیش از 90 درصد نمایندگان در جشنواره فوق و فروش نقدی بیش از 26 هزار فقره بیمه‌نامه در رشته‌های مختلف اموال ‌و حوادث انفرادی در مدت یاد شده، با تولید حق بیمه‌ای بالغ بر 650 میلیارد ریال موید این تلاش بوده است.

دیگران چه می خوانند:

خالدی مهر گفت: بررسی عملکرد نمایندگان در مدت برگزاری جشنواره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حاکی از افزایش 40 درصدی فروش نقدی محصولات بیمه‌ای است که این مهم مشخصاً  به ایجاد نقدینگی مناسب، بهبود ارائه خدمات به بیمه‌گزاران و همچنین توسعه بازار کمک شایانی کرده است.

مدیریت بازاریابی ضمن تقدیر صمیمانه از تلاش‌ها و زحمات نمایندگان و شبکه فروش و ابراز خرسندی از انگیزه مضاعف آنها برای حضور هرچه بیشتر در بازار بیمه افزود: بر اساس سیاست های ابلاغی مدیریت ارشد و همچنین تاکید معاونت فروش و بازاریابی، برگزاری جشنواره‌های متنوع برای شبکه فروش و بیمه‌گزاران در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر پویایی مستمر در فعالیت نمایندگان، شاهد ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران گرامی باشیم.

رشد ۴۰ درصدی فروش نقدی نمایندگان بیمه سینا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟