وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه میشود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.
«آقای دوغ ایران»
داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکتها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آنها در تبلیغات گسترده، خود را «آقای دوغ ایران» معرفی میکند، اظهار داشت: اینگونه نیست چراکه میزان تولید دوغ درگروه پگاه هماکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید میکنیم.
خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: بهعنوان نمونه پنیرUF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته میشد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبهای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکتهای لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع ایران تولید و به بازار عرضه شد.
سلامتی
وی درباره کنترل وضعیت ماشینآلات توزیع محصول و رانندهها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشینها در بدو ورود به شرکتهای تولیدی شستوشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونیکننده و الکل داده میشود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کنندهها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آنها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آنها قرار میگیرد.
بهگفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی میشود که بیشتر این اقدامات بهطور روزانه بوده و شستوشوی ماشینها در هر بار ورود به شرکتها انجام میشود.
مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بستهبندی دارد و با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی وارد فروشگاهها میشود. من به همه مردم و مصرفکنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر میدهم که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت میشود.
منبع: شمانیوز
0 دیدگاه