براساس گفتههای محمدمهدی شریعتمدار مدیرعامل جیبیت، ارائه خدمات بانکی و مالی بهصورت آنلاین و آنی و تسهیل دریافت آن یکی از موضوعاتی است که همیشه برای جیبیت دغدغه بوده و در همین راستا این مجموعه در سال گذشته بیش از گذشته بر خدمات بانکی و پرداخت تمرکز کرده است.
شریعتمدار میگوید: «پیشبرد ارائه این نوع خدمات به کاربر به احراز هویت و انواع استعلامها نیاز دارد و شرکت با همین نگاه و با هدف ارائه سرویسهای باکیفیت همکاری خود با شرکت آتیساز را توسعه داده است.»
محمدحسین متقیزاده، رئیس هیئتمدیره اپراتور آیتی ساز نیز بیان کرد که این اپراتور بهعنوان تأمینکننده خدمات دولت و قوه قضائیه در سراسر پیشخوانهای دولت همیشه با چالش تبدیل سرویسهای گوناگون به محصول و خدمت در زمینه هوش مصنوعی، استعلامی و بانکی روبهرو بوده و حالا با این همکاری ترکیبی از این سرویسها را در پلتفرمی واحد به نام «آیتیهاب» تجمیع کرده تا تمام کسبوکارها بیاینکه با ارگانها و سازمانهای متفاوت درگیر شوند، این سرویسها را از جیبیت و آیتیساز دریافت کنند.»
او میگوید: «در محیطی شفاف و چابک محصولات را گرد هم آوردیم تا زنجیره تأمین کسبوکارها باشیم. آنها نیز در این شرایط میتوانند بر توسعه محصولاتشان متمرکز شوند.»
استعلام اشخاص حقیقی و حقوقی، سرویسهای مبتنی بر منطقه زمانی و مکانی مانند آدرس و کد پستی، تمام سرویسهای بانکداری که یک مجموعه برای ایجاد فینتک نیاز دارد، بیش از 45 سرویس هوش مصنوعی در زمینه احراز هویت، تشخیص چهره، سرویسهای مبتنی بر گفتار و شنیدار و… نمونهای از این خدمات هستند.
0 دیدگاه