بیمه برتر: سامانه های پرداخت و کارت شرکت به پرداخت ملت در اوج تراکنشهای ایام پایانی سال گذشته، در وضعیت کاملا پایدار بود.
به گزارش بیمه برتر:
و به نقل از روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، پایداری سامانه های پرداخت و کارت، بهرغم اوجگیری حجم تراکنشها از لحاظ تعداد در کانال های ورودی این شرکت اعم از پایانه های فروشگاهی، اینترنتی، موبایلی و پایانه های پرداخت الکترونیک بهای سوخت مشهود بوده است.
بنا بر این گزارش، در پیک خریدهای پایان سال و شب عید توسط عموم مردم و استفاده از انواع خدمات مربوط به دستگاههای کارتخوان (POS)، درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن سکه (سامانه کیف همراه) و پایانه های پرداخت الکترونیک بهای سوخت بهپرداخت ملت، قطعی سرویس مشاهده نشده و فعالیت کلیه سرویس های این شرکت در وضعیت پایدار بوده است.
گفتنی است؛ این موضوع، رضایتمندی بالای پذیرندگان و نیز استفادهکنندگان از انواع خدمات پرداخت الکترونیک این شرکت را به همراه داشته است.
0 دیدگاه