بیلبورد «فاصلهها را با لبخند پر کنیم» که توسط فروشگاههای زنجیرهای رفاه طراحی شده، این روزها در بسیاری از مناطق توجه رهگذاران را به خود جلب کرده است.
درست در روزهایی که کرونا سایه تاریک خود را بین آدمها گسترانده و زمانیکه مضطربانه از پشت شیشه ماشینهای شخصی عبور میکنی بیلبوردهایی، عمیقترین احساسات شهروندان را تحت تاثیر قرار می دهد، بیلیوردهایی که حامل پیامهای بسیاری است و هر مخاطبی را علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی و مراقبت از انتقال ویروس کرونا، به لبخند و صمیمیت و عشق ورزیدن برای داشتن جامعهای بهتر و پویاتر تشویق میکند.
"بیلبوردهایی با مضمون «فاصلهها را با لبخند پر کنید» این روزها در بسیاری از مناطق توجه رهگذاران را به خود جلب کرده است. این بیلبوردها که توسط فروشگاههای زنجیرهای رفاه طراحی شده به سرعت توجه مخاطب را به خود جذب میکند و با تکیه بر فضا، احساس و ذائقه مردم، پیامی واضح را به مخاطبان خود انتقال میدهد. پیامی که در بستری خلاق و ساده وتنها با ایجاد یک انحنای کوچک، علاوه بر گوشزد حفظ فاصله گذاری دومتری، حکایتگر حس لبخند و انتقال آن است؛ پیامی که هم خوب ذهن را کنجکاو کرده و هم خوب حرفش را میزند و البته به مخاطب هم احترام میگذارد.
واکاوی نظرات فعالان فضای مجازی نسبت به این طرح موجز و ساده، گویا و سرشار از مفاهیم زیبای انسانی، نشان میدهد که اکثر افراد با دیدن بیلبوردهای حاوی جمله « فاصله ها را با لبخند پر کنیم» ناخودآگاه نسبت به همراهانی که در خودرو شخصی کنارشان نشستهاند یا دوستان و همراهانی که شانه به شانهشان پیادهروها را طی میکنند؛ واکنش نشان داده، ساده و صمیمی احساسشان را بیان کرده و با چشمانشان لبخند میزنند.
0 دیدگاه