بیمه برتر: دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که توانست در طی چند سال به بزرگترین خرده فروش مجازی کشور تبدیل شود، چندی پیش در همکاری با روکولند، بخش تازهای با نام سوپر مارکت را راه اندازی کرد که مخصوص به کالاهای تند مصرف و یا در اصطلاح FMCG است.
به گزارش پایگاه خبری و تخصصی بیمه برتر:
تا پیش از این تجربه خریدهای بسیار زیادی از دیجی کالا داشتم، خریدهایی که در آنها موارد خوب و بد زیادی هم وجود داشت، اما برآیند کلی خریدهایم به شکلی بوده که اگر نگویم یک طرفدارش هستم، اما مورد مناسبی پیدا کنم، باز هم خرید از دیجی کالا را تجربه خواهم کرد.
البته این روزها در فضای مجازی، انتقادات زیادی نسبت به دیجی کالا مطرح میشود که بیشتر از همه حول و حوش قیمت و کیفیت اجناس سیر میکند. تقریبا میتوان اوج گیری این انتقادات را پس از ارایه کالاها بهصورت مارکت پلیس دانست که قاعدتا کار نظارت و همچنین تعیین قیمت را برای هزاران محصول مختلف سختتر میکند.
برخلاف اکثر کالاهای موجود در بازار، خوراکیها و کالاهای تند مصرف، دارای قیمت مشخص برای مصرف کننده بوده و تولید کنندگان آنها هم اکثرا از برندهای شناخته شده هستند و برای همین سوپر مارکت دیجی کالا، از نظر ماهیت کاری و همچنین قیمت و کیفیت، با سایر بخشها متفاوت بوده و به نوعی این دو نقیصه قبلی را بهراحتی برطرف میکند.
برای آنکه بتوانم سوپر مارکت دیجی کالا و خدمات آن را از نزدیک بررسی کنیم، اقدام به خرید از آن کردم که در ادامه نتیجه اولین تجربه خودم به همراه معایب و مزایای آن را بازگو میکنم تا با این سوپرمارکت آنلاین بیشتر آشنا شوید.
انتخاب ساده و راحت از سوپر مارکت دیجی کالا
برای شروع خرید تنها کافی است که وبسایت دیجی کالا را باز کرده و یا اپلیکیشن آن را نصب کنید، خوشبختانه دسته بندیهای دقیق و منظمی برای کالاها وجود دارد و موجودی هر بخش هم در سطح بسیار مناسبی است. ۱۱ بخش مختلف که هر کدام بسته به محتوا، شامل زیر مجموعههای خودشان هستند. خوشبختانه فیلترینگ خیلی خوبی در هر دسته دیده میشود که میتوان بر اساس تولید کننده، نوع محصول، قیمت، محبوب بودن و… هم کالاهای موجود را دستهبندی نمود.
شما در هر بخش، خیلی راحت میتوانید محصول مورد نظر خودتان را با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ بهعلاوه (+) انتخاب کرده تا بهراحتی در سبد خریدتان قرار بگیرد. پس از آنکه خریدتان هم تکمیل شد، با وارد کردن آدرس و انتخاب زمان مد نظرتان که بهطور معمول از سه ساعت پس از خرید آغاز میشود، میتوانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید (در ۴ بازه ۳ ساعته).
در کل خرید بسیار راحت و گویا است و خیلی بعید به نظر میرسد که با مشکلی روبهرو شوید، فقط در این بخش باید توجه کنید که اگر بهدنبال دریافت سریعتر محصولات هستید، کالاهایی را انتخاب کنید که آیکون یک کامیون سبز رنگ در پایین تصویر آن درج شده است.
مزایای خرید از سوپر مارکت دیجی کالا چیست؟
پروسه خرید همان طور که در بالا اشاره شد، بسیار ساده است و نیاز به توضیح خاصی ندارد، اما چه چیزی شما را ترغیب به خرید از سوپر مارکت دیجی کالا میکند؟ چرا به جای آنکه از بقالی سر کوچه خرید کنید و یا مستقیم از فروشگاههای بزرگی، چون شهروند و هایپر استار نیازتان را تامین نمایید، به سراغ دیجی کالا میآیید؟
تخفیف: قاعدتا اگر شما بخواهید از سوپر مارکت محل خودتان خرید کنید، چیزی به نام تخفیف نخواهید دید، قیمت همان چیزی است که در پشت محصول درج شده و منطقا هم بایستی همان را بپردازید، اما خرید از سوپر مارکت دیجی کالا، با انواع و اقسام تخفیفهای مختلف همراه است، چیزی که به طور معمول در فروشگاههای زنجیرهای مشاهده میکنید. این تخفیفها میتواند حتی تا ارقام ۴۰ و ۵۰ درصد هم بالا برود که به طور قطع هزینه خرید شما را بسیار پایین خواهد آورد. با توجه به رابط کاربری مناسب و خرید آسان، این تخفیفها بهخوبی قابل مشاهده بوده و از خرید فیزیکی حتی در یک فروشگاه زنجیرهای، اشراف بیشتری بر تهیه محصول خواهید داشت.
گستردگی فراوان: پیش از این چند باری خرید آنلاین برای تهیه خوار و بار داشتم، یک سایت (اپلیکیشن هم داشت) به عنوان واسطه بین خریدار و سوپر مارکت عمل میکرد، اما پس از انتخاب من، اقلام با نزدیکترین مغازه چک شده و به طور معمول ۳۰ درصد کالاهای مدنظرم وجود نداشت و ناچار به جایگزینی یا حذف آنها میشدم. تخفیف هم تقریبا دیده نمیشد، اما در سوپر مارکت دیجی کالا، هر آن چیزی که میبینید، برای خرید شما موجود است.
برای آنکه بتوانم سیستم را بهتر بررسی کنم، تنوع بسیار زیادی در خریدم در نظر گرفتم، مثلا ۲ مدل مختلف کیک، ۳ مدل آدامس، شیر، ماست، گوشت، مرغ، برنج، میوه و… که تقریبا بیش از ۳۰ نوع مختلف کالا را شامل میشد، در نظر گرفتم. خوشبختانه پس از تحویل اجناس، متوجه شدم که همگی به درستی ارسال شده و هیچ کم و کاستی حتی در اسم برند خریداری شده نیز وجود ندارد. بسته بندی هم با آنکه رویایی نبود، اما در پلاستیکهایی با آرم سبز رنگ محصولات تازه دیجیکالا قرار داشت.
نکتهای که نظرم را خیلی جلب کرد، در بخش میوهها بود، در واقع چشمم به نامهایی خورد که چند ثانیهای برای خواندنشان مکث میکردم و تا به حال حتی نامشان را هم نشنیده بودم (چه برسد به اینکه خورده باشم!). میوههایی، چون کوکوریکو، رامبوتان، سورسوپ، ردکارنت، پاپایا و… در کنار محصولات نایاب و جالبی، چون قارچ قهوهای، لیموترش برزیلی، نارنگی پچ، انبه مصری و… یک مجموعه بینظیر برای شکموها ایجاد میکند که البته باید پول کافی هم برای تهیه این میوههای کمیاب و لاکچری داشته باشند، چرا که بهطور مثال برای خرید تنها ۱۲۵ گرم رد کارنت، بایستی ۱۷۳ هزار تومان پرداخت کنید (یعنی هر گرم این میوه نزدیک به ۱۴۰۰ تومان میشود!).
آسودگی در خرید: شاید اگر من میخواستم از سوپر مارکت محلهمان خرید کنم، سرعت عملم از خرید با سوپر مارکت دیجی کالا بیشتر بود، اما همین که میخواستم آن همه وسیله را با خودم حمل نمایم، وقت زیادی را برای انتخاب کالاها اختصاص بدهم و آخر سر قیمت بیشتری را بپردازم، قاعدتا از آسودگی خریدم تا حد زیادی میکاست.
در خرید محصولات تند مصرف، خوشبختانه پیک دیجی کالا بر خلاف سایر کالاهای این شرکت، هرچیزی را که خریدهاید حتی اگر در قله قاف هم باشید، درب منزل تحویل شما میدهد و نیازی نیست بهجز باز کردن درب ورودی، زحمت دیگری بکشید! در واقع من تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت، بدون آنکه بخواهم حتی ذرهای جابجا بشوم (مختص آدمهای تنبل!)، هرچیزی که میخواستم را تحویل گرفتم، آیا از این آسودهتر هم امکان دارد؟
معایب خرید از سوپر مارکت دیجی کالا چیست؟
با توجه به آنکه تنها چند صباحی از آغاز به کار رسمی این سوپر مارکت بزرگ میگذرد و البته وجود برخی از محدودیتها که در خرید آنلاین نسبت به سنتی دیده میشود، پس نمیتوان این سیستم را بی عیب و نقص دانست.
زمان تحویل: زمان بندی تحویل محصولات با توجه به آنکه بسیاری به این مدل از کالاها به سرعت نیاز دارند، چندان جالب نیست. طبق گفته خود دیجی کالا، با اولین بازه زمانی ارسال کالا بایستی حداقل ۳ ساعت فاصله داشته باشید، مثلا اگر بخواهید در ساعت ۱۸ تا ۲۱ محصول مدنظرتان را بخرید، بایستی تا ساعت ۱۵ اقدام به خرید کنید و اگر دیرتر شود، تحویل خرید شما به فردا موکول خواهد شد، امری که با توجه به ماهیت محصولات خریداری شده یک ضعف بوده و بایستی دیجی کالا تا حد ممکن، بازههای خرید را طولانیتر کند (مثلا از ۸ صبح تا ۱۲ شب) و فاصله تحویل کالاها را هم کوتاهتر نماید.
در تجربه خریدی که من داشتم، چون جمعه شب اقدام به ثبت سفارش کردم، زمان ارسال از فردا صبح یعنی شنبه بود، زمان انتخابی را ۱۸ تا ۲۱ گذاشتم و در آن زمان منتظر ماندم تا کالاها بهدستم برسد. در ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه با من تماسی از سوی یک اپراتور کاملا مودب دیجی کالا گرفته شد که حامل خبر بدی بود! وی با ابراز شرمساری گفت: به علت آنکه یکی از محصولات شما حاضر نبوده، بایستی همه کالاها فردا ارسال شود، قاعدتا با توجه به ماهیت محصولات خریداری شده، این تاخیر میتوانست بسیار ناخوشایند باشد. فرض کنید شما مهمان برای شب دارید و بر روی میوههای خریداری شده و تنقلات و سایر کالاها حساب کرده و ناگهان چنین خبری به شما برسد، چه احساسی پیدا میکنید؟ به جز آنکه خیلی سریع لباس پوشیده و هر طور شده همان کالاهای خریداری شده را از میوه فروشی و سوپرمارکت بخرید، چاره دیگری خواهید داشت؟
البته مشاهده تجربه خرید دیگران و همچنین علم به وجود برخی مشکلات این چنینی، برای من ثابت کرده بود که این تاخیر فقط یک استثنا بوده که شاید هیچ گاه در تجربههای بعدی خریدم تکرار نشود، اما از آنجایی که قصدم از این خرید، نوشتن دقیق تجربه بود، پس بایستی این مورد را هم ذکر کنم که قاعدتا یک نقیصه محسوب میشود. شاید در این مورد اگر اپراتور پیشنهاد جایگزینی آن محصول و یا ارسال کالاهای موجود را میداد، امری منطقیتر بهحساب میآمد.
محدودیت ارسال: این سیستم خرید در ابتدا برای شهر تهران راهاندازی شد و در هفته جاری در کرج نیز عرضهاش آغاز گشت. یک حساب و کتاب ساده نشان میدهد اکثریت مردم کشورمان قادر به استفاده از این مدل خرید نبوده و در بهترین حالت، بایستی شاهد راه اندازی آن در شهرهای بزرگ دیگری، چون مشهد، شیراز و اصفهان باشیم و در بلند مدت به مراکز سایر استانها هم برسد، اما انتظار این خرید در شهرستانهای کوچک و حتی روستاها، شاید برای همیشه بدون جواب بماند. پس فعلا اگر در تهران یا کرج هستید، سوپر مارکت دیجی کالا در اختیار شما قرار دارد.
این مورد را هم بایستی در نظر داشته باشید که اگر خرید شما کمتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد، بایستی ۸ هزار تومان اضافهتر بپردازید که نسبت به سایر محصولات دیجی کالا در ردههای دیگر، این رقم بالاتر بوده و از سویی، خریدهای با مقدار کم را تا حدی غیر مقرون بهصرفه میکند.
از سوپر مارکت دیجی کالا بخرم؟
اگر از من به عنوان شخصی که یکبار تجربه خرید را کسب کرده چنین سوالی بپرسید، به احتمال فراوان پاسخم بله خواهد بود. با آنکه ضعفهایی در این سیستم وجود دارد، حتی کالاهایم را دیرتر هم تحویل گرفتم، اما با توجه به تازه کار بودن و چربش مزایا بر ضعفهایش، من را ترغیب میکند که سوپر مارکت دیجی کالا را به عنوان یکی از آپشنهای دوست داشتنی نگاه دارم و به امید برطرف کردن ضعفها و افزایش خدمات در طول زمان، تبدیل به یکی از بازوهای کمکی در تهیه اقلام روزانه خانهام شود.
شما هم اگر تجربه خرید از سوپر مارکت دیجی کالا و یا سرویسهای آنلاین مشابه دارید، با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.
دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که توانست در طی چند سال به بزرگترین خرده فروش مجازی کشور تبدیل شود، چندی پیش در همکاری با روکولند، بخش تازهای با نام سوپر مارکت را راه اندازی کرد که مخصوص به کالاهای تند مصرف و یا در اصطلاح FMCG است.
چرا سوپرمارکت دیجی کالا
*تحویل اکسپرس و سریع
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصلبودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصلبودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*تنوع محصولات و تخفیف های باورنکردنی
*بن تخفیف 20 هزار تومان برای خرید از سوپرمارکت دیجی کالا : (کد تخفیف : FRS20)
تا پیش از این تجربه خریدهای بسیار زیادی از دیجی کالا داشتم، خریدهایی که در آنها موارد خوب و بد زیادی هم وجود داشت، اما برآیند کلی خریدهایم به شکلی بوده که اگر نگویم یک طرفدارش هستم، اما مورد مناسبی پیدا کنم، باز هم خرید از دیجی کالا را تجربه خواهم کرد.
البته این روزها در فضای مجازی، انتقادات زیادی نسبت به دیجی کالا مطرح میشود که بیشتر از همه حول و حوش قیمت و کیفیت اجناس سیر میکند. تقریبا میتوان اوج گیری این انتقادات را پس از ارایه کالاها بهصورت مارکت پلیس دانست که قاعدتا کار نظارت و همچنین تعیین قیمت را برای هزاران محصول مختلف سختتر میکند.
برخلاف اکثر کالاهای موجود در بازار، خوراکیها و کالاهای تند مصرف، دارای قیمت مشخص برای مصرف کننده بوده و تولید کنندگان آنها هم اکثرا از برندهای شناخته شده هستند و برای همین سوپر مارکت دیجی کالا، از نظر ماهیت کاری و همچنین قیمت و کیفیت، با سایر بخشها متفاوت بوده و به نوعی این دو نقیصه قبلی را بهراحتی برطرف میکند.
برای آنکه بتوانم سوپر مارکت دیجی کالا و خدمات آن را از نزدیک بررسی کنیم، اقدام به خرید از آن کردم که در ادامه نتیجه اولین تجربه خودم به همراه معایب و مزایای آن را بازگو میکنم تا با این سوپرمارکت آنلاین بیشتر آشنا شوید.
انتخاب ساده و راحت از سوپر مارکت دیجی کالا
برای شروع خرید تنها کافی است که وبسایت دیجی کالا را باز کرده و یا اپلیکیشن آن را نصب کنید، خوشبختانه دسته بندیهای دقیق و منظمی برای کالاها وجود دارد و موجودی هر بخش هم در سطح بسیار مناسبی است. ۱۱ بخش مختلف که هر کدام بسته به محتوا، شامل زیر مجموعههای خودشان هستند. خوشبختانه فیلترینگ خیلی خوبی در هر دسته دیده میشود که میتوان بر اساس تولید کننده، نوع محصول، قیمت، محبوب بودن و… هم کالاهای موجود را دستهبندی نمود.
شما در هر بخش، خیلی راحت میتوانید محصول مورد نظر خودتان را با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ بهعلاوه (+) انتخاب کرده تا بهراحتی در سبد خریدتان قرار بگیرد. پس از آنکه خریدتان هم تکمیل شد، با وارد کردن آدرس و انتخاب زمان مد نظرتان که بهطور معمول از سه ساعت پس از خرید آغاز میشود، میتوانید محصول را درب منزل تحویل بگیرید (در ۴ بازه ۳ ساعته).
در کل خرید بسیار راحت و گویا است و خیلی بعید به نظر میرسد که با مشکلی روبهرو شوید، فقط در این بخش باید توجه کنید که اگر بهدنبال دریافت سریعتر محصولات هستید، کالاهایی را انتخاب کنید که آیکون یک کامیون سبز رنگ در پایین تصویر آن درج شده است.
مزایای خرید از سوپر مارکت دیجی کالا چیست؟
پروسه خرید همان طور که در بالا اشاره شد، بسیار ساده است و نیاز به توضیح خاصی ندارد، اما چه چیزی شما را ترغیب به خرید از سوپر مارکت دیجی کالا میکند؟ چرا به جای آنکه از بقالی سر کوچه خرید کنید و یا مستقیم از فروشگاههای بزرگی، چون شهروند و هایپر استار نیازتان را تامین نمایید، به سراغ دیجی کالا میآیید؟
تخفیف: قاعدتا اگر شما بخواهید از سوپر مارکت محل خودتان خرید کنید، چیزی به نام تخفیف نخواهید دید، قیمت همان چیزی است که در پشت محصول درج شده و منطقا هم بایستی همان را بپردازید، اما خرید از سوپر مارکت دیجی کالا، با انواع و اقسام تخفیفهای مختلف همراه است، چیزی که به طور معمول در فروشگاههای زنجیرهای مشاهده میکنید. این تخفیفها میتواند حتی تا ارقام ۴۰ و ۵۰ درصد هم بالا برود که به طور قطع هزینه خرید شما را بسیار پایین خواهد آورد. با توجه به رابط کاربری مناسب و خرید آسان، این تخفیفها بهخوبی قابل مشاهده بوده و از خرید فیزیکی حتی در یک فروشگاه زنجیرهای، اشراف بیشتری بر تهیه محصول خواهید داشت.
گستردگی فراوان: پیش از این چند باری خرید آنلاین برای تهیه خوار و بار داشتم، یک سایت (اپلیکیشن هم داشت) به عنوان واسطه بین خریدار و سوپر مارکت عمل میکرد، اما پس از انتخاب من، اقلام با نزدیکترین مغازه چک شده و به طور معمول ۳۰ درصد کالاهای مدنظرم وجود نداشت و ناچار به جایگزینی یا حذف آنها میشدم. تخفیف هم تقریبا دیده نمیشد، اما در سوپر مارکت دیجی کالا، هر آن چیزی که میبینید، برای خرید شما موجود است.
برای آنکه بتوانم سیستم را بهتر بررسی کنم، تنوع بسیار زیادی در خریدم در نظر گرفتم، مثلا ۲ مدل مختلف کیک، ۳ مدل آدامس، شیر، ماست، گوشت، مرغ، برنج، میوه و… که تقریبا بیش از ۳۰ نوع مختلف کالا را شامل میشد، در نظر گرفتم. خوشبختانه پس از تحویل اجناس، متوجه شدم که همگی به درستی ارسال شده و هیچ کم و کاستی حتی در اسم برند خریداری شده نیز وجود ندارد. بسته بندی هم با آنکه رویایی نبود، اما در پلاستیکهایی با آرم سبز رنگ محصولات تازه دیجیکالا قرار داشت.
نکتهای که نظرم را خیلی جلب کرد، در بخش میوهها بود، در واقع چشمم به نامهایی خورد که چند ثانیهای برای خواندنشان مکث میکردم و تا به حال حتی نامشان را هم نشنیده بودم (چه برسد به اینکه خورده باشم!). میوههایی، چون کوکوریکو، رامبوتان، سورسوپ، ردکارنت، پاپایا و… در کنار محصولات نایاب و جالبی، چون قارچ قهوهای، لیموترش برزیلی، نارنگی پچ، انبه مصری و… یک مجموعه بینظیر برای شکموها ایجاد میکند که البته باید پول کافی هم برای تهیه این میوههای کمیاب و لاکچری داشته باشند، چرا که بهطور مثال برای خرید تنها ۱۲۵ گرم رد کارنت، بایستی ۱۷۳ هزار تومان پرداخت کنید (یعنی هر گرم این میوه نزدیک به ۱۴۰۰ تومان میشود!).
آسودگی در خرید: شاید اگر من میخواستم از سوپر مارکت محلهمان خرید کنم، سرعت عملم از خرید با سوپر مارکت دیجی کالا بیشتر بود، اما همین که میخواستم آن همه وسیله را با خودم حمل نمایم، وقت زیادی را برای انتخاب کالاها اختصاص بدهم و آخر سر قیمت بیشتری را بپردازم، قاعدتا از آسودگی خریدم تا حد زیادی میکاست.
در خرید محصولات تند مصرف، خوشبختانه پیک دیجی کالا بر خلاف سایر کالاهای این شرکت، هرچیزی را که خریدهاید حتی اگر در قله قاف هم باشید، درب منزل تحویل شما میدهد و نیازی نیست بهجز باز کردن درب ورودی، زحمت دیگری بکشید! در واقع من تنها با استفاده از یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت، بدون آنکه بخواهم حتی ذرهای جابجا بشوم (مختص آدمهای تنبل!)، هرچیزی که میخواستم را تحویل گرفتم، آیا از این آسودهتر هم امکان دارد؟
معایب خرید از سوپر مارکت دیجی کالا چیست؟
با توجه به آنکه تنها چند صباحی از آغاز به کار رسمی این سوپر مارکت بزرگ میگذرد و البته وجود برخی از محدودیتها که در خرید آنلاین نسبت به سنتی دیده میشود، پس نمیتوان این سیستم را بی عیب و نقص دانست.
زمان تحویل: زمان بندی تحویل محصولات با توجه به آنکه بسیاری به این مدل از کالاها به سرعت نیاز دارند، چندان جالب نیست. طبق گفته خود دیجی کالا، با اولین بازه زمانی ارسال کالا بایستی حداقل ۳ ساعت فاصله داشته باشید، مثلا اگر بخواهید در ساعت ۱۸ تا ۲۱ محصول مدنظرتان را بخرید، بایستی تا ساعت ۱۵ اقدام به خرید کنید و اگر دیرتر شود، تحویل خرید شما به فردا موکول خواهد شد، امری که با توجه به ماهیت محصولات خریداری شده یک ضعف بوده و بایستی دیجی کالا تا حد ممکن، بازههای خرید را طولانیتر کند (مثلا از ۸ صبح تا ۱۲ شب) و فاصله تحویل کالاها را هم کوتاهتر نماید.
در تجربه خریدی که من داشتم، چون جمعه شب اقدام به ثبت سفارش کردم، زمان ارسال از فردا صبح یعنی شنبه بود، زمان انتخابی را ۱۸ تا ۲۱ گذاشتم و در آن زمان منتظر ماندم تا کالاها بهدستم برسد. در ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه با من تماسی از سوی یک اپراتور کاملا مودب دیجی کالا گرفته شد که حامل خبر بدی بود! وی با ابراز شرمساری گفت: به علت آنکه یکی از محصولات شما حاضر نبوده، بایستی همه کالاها فردا ارسال شود، قاعدتا با توجه به ماهیت محصولات خریداری شده، این تاخیر میتوانست بسیار ناخوشایند باشد. فرض کنید شما مهمان برای شب دارید و بر روی میوههای خریداری شده و تنقلات و سایر کالاها حساب کرده و ناگهان چنین خبری به شما برسد، چه احساسی پیدا میکنید؟ به جز آنکه خیلی سریع لباس پوشیده و هر طور شده همان کالاهای خریداری شده را از میوه فروشی و سوپرمارکت بخرید، چاره دیگری خواهید داشت؟
البته مشاهده تجربه خرید دیگران و همچنین علم به وجود برخی مشکلات این چنینی، برای من ثابت کرده بود که این تاخیر فقط یک استثنا بوده که شاید هیچ گاه در تجربههای بعدی خریدم تکرار نشود، اما از آنجایی که قصدم از این خرید، نوشتن دقیق تجربه بود، پس بایستی این مورد را هم ذکر کنم که قاعدتا یک نقیصه محسوب میشود. شاید در این مورد اگر اپراتور پیشنهاد جایگزینی آن محصول و یا ارسال کالاهای موجود را میداد، امری منطقیتر بهحساب میآمد.
محدودیت ارسال: این سیستم خرید در ابتدا برای شهر تهران راهاندازی شد و در هفته جاری در کرج نیز عرضهاش آغاز گشت. یک حساب و کتاب ساده نشان میدهد اکثریت مردم کشورمان قادر به استفاده از این مدل خرید نبوده و در بهترین حالت، بایستی شاهد راه اندازی آن در شهرهای بزرگ دیگری، چون مشهد، شیراز و اصفهان باشیم و در بلند مدت به مراکز سایر استانها هم برسد، اما انتظار این خرید در شهرستانهای کوچک و حتی روستاها، شاید برای همیشه بدون جواب بماند. پس فعلا اگر در تهران یا کرج هستید، سوپر مارکت دیجی کالا در اختیار شما قرار دارد.
این مورد را هم بایستی در نظر داشته باشید که اگر خرید شما کمتر از ۱۰۰ هزار تومان باشد، بایستی ۸ هزار تومان اضافهتر بپردازید که نسبت به سایر محصولات دیجی کالا در ردههای دیگر، این رقم بالاتر بوده و از سویی، خریدهای با مقدار کم را تا حدی غیر مقرون بهصرفه میکند.
از سوپر مارکت دیجی کالا بخرم؟
اگر از من به عنوان شخصی که یکبار تجربه خرید را کسب کرده چنین سوالی بپرسید، به احتمال فراوان پاسخم بله خواهد بود. با آنکه ضعفهایی در این سیستم وجود دارد، حتی کالاهایم را دیرتر هم تحویل گرفتم، اما با توجه به تازه کار بودن و چربش مزایا بر ضعفهایش، من را ترغیب میکند که سوپر مارکت دیجی کالا را به عنوان یکی از آپشنهای دوست داشتنی نگاه دارم و به امید برطرف کردن ضعفها و افزایش خدمات در طول زمان، تبدیل به یکی از بازوهای کمکی در تهیه اقلام روزانه خانهام شود.
شما هم اگر تجربه خرید از سوپر مارکت دیجی کالا و یا سرویسهای آنلاین مشابه دارید، با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.
چرا سوپرمارکت دیجی کالا
*تحویل اکسپرس و سریع
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصلبودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*پشتیبانی ۲۴ ساعته
*پرداخت در محل
*۷ روز ضمانت بازگشت
*ضمانت اصلبودن کالا
*ارسال رایگان برای خرید های بالای 100 هزار تومان
*تنوع محصولات و تخفیف های باورنکردنی
*بن تخفیف 20 هزار تومان برای خرید از سوپرمارکت دیجی کالا : (کد تخفیف : FRS20)
0 دیدگاه