وی در این نامه با بیان این نکته که واژگان روزمره نمی تواند آنچنان که باید ستایشگر رفتار حرفه ای بانک ملت در همراهی با ملت مظلوم ایران باشد که همزمان در دو جبهه ناجوانمردانه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه پزشکی با بیماری کرونا می جنگند، تاکید کرد: هوشمندی بانک ملت در تبلیغات محیطی در زمینه مقابله با بیماری کرونا، شایسته قدردانی است.
براساس این گزارش، با شیوع ویروس کرونا در کشور، روابط عمومی بانک ملت در قالب های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغی، از مشتریان دعوت کرده بود تا برای حفظ سلامتی شان، برای انجام امور بانکی خود از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
همچنین این بانک از طریق تولید محتوا در فضای مجازی، از تلاش ها و ایثارگری های کارکنان نظام بانکی، کادر درمان و سایر مشاغل درگیر در برنامه ملی مبارزه با کرونا قدردانی کرده بود.
منبع:شمانیوز
0 دیدگاه